Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin (Eliwn) - 30 maj 2011 17:45

Ny omröstning:


 


Plz rösta på "skräck"! ^^ Det kommer säkert bli jätte kul! =P Men ändå så kommer det antagligen bli det som nästa tema, eftersom... Ja... Det vore ett mirakel om någon skulle sno 1:a platsen:


 


Fast det klart allt är möjligt!    Men jag tror nog inte det... ^_^

Har släppt en ny "kort film":

 

Se den gärna, och betyggsätt den!

(Jag tål kritik)

 

PS. Anzy har en tävling på sin blogg, där hon utlottar kläder!

(Klicka på mening för att komma till tävlingen)

Av Elin (Eliwn) - 29 maj 2011 17:02

Sitter just nu här och kollar efter roliga spel på spela.se

Några spel jag kan tipsa om:


  


Och ja jag har gjort det på bilden.  (Menar inte att skryta)

 


  





Av Elin (Eliwn) - 28 maj 2011 20:56

Hej! Just nu siter jag här i soffan, med min pappa och en av våra gäster. Vad som görs? Jo ögonen är riktade mot TV:n, och på TV:n? Jo Chamions league.


 


Haha om jag ska vara ärlig vet jag inte vf, jag skriver om fotboll helt plötsligt... ^^

 

PS. Till er som är fotbolls intreserade:

Vem hejar ni på i Chamions League? Själv vet jag inte riktigt... Kanske Barcelona? David Villa är ju med där... =P







Av Elin (Eliwn) - 28 maj 2011 14:34

Ängtligen har jag nått level 3 idag, på moviestarplanet!!   


 

  Ett tack ger jag även er som har hjälpt mig hit!   

Jo sen det som var lite roligt, att innan level 3, så hade jag vid ett tillfälle så här mycket fame-poäng:


 

Haha 4.999/5.000   

 

PS. Jag träffade även Annie2000/pingelipong i msp:


 


Roligt att träffas!   



Av Elin (Eliwn) - 28 maj 2011 12:03

 

Tänkte först göra en film med detta skämt, och delta i tema-film-tävlingen. Men det blir nog svårt att förstå skämtet på engelska... (Eftersom filmen måste vara på engelska)

Och sen har jag inte så många animeringar, bakrunder...

O.s.v kolla gärna filmen!   

 

Av Elin (Eliwn) - 26 maj 2011 16:30

Veckans tema:

 

Eh... Själv så gillar jag inte blod och sånt... =l

Men dom 2 plaggen var rätt snygga:


 

Den till höger passar nästan ju till halloween!   

Ny färg på "laddar" bilden:



   





Av Elin (Eliwn) - 25 maj 2011 18:45

  

Please, autos! Och för att "höja spännigen", så kommer jag annordna en msp-tävling när jag är på level 3!   

 

PS. Kom ihåg att om ni ger en sak från min ö-lista, så betyg sätter jag 1-5 av dina filmer! (Bror på hur mycket saken kostar) Pris lista:


 


OBS! Detta "erbjudande" gäller till den 14 juni!

För frågor; kontaka mig på eliwn@live.se


 

Av Elin (Eliwn) - 24 maj 2011 19:22

Träffade henne idag i MSP, eller jag vi bestämde på chatten. ^^


 


  

Ge henne gärna autos! Eller värför inte betygg sett hennes outfits, filmer eller artbooks?   


 


PS. En bild som inte fick plats i collaget:


 


Hehe   

Ovido - Quiz & Flashcards