Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

"Random film" (del 1 och 2)

Av Elin (Eliwn) - 7 juli 2011 20:27

Jepp! Som några av er kanske vet har jag släppt 2 delar, av en helt ny serie "Random film"   


 


När 13-15 har sett den gör jag "del 3"  

 
 
Ingen bild

eliaz kroblad

7 juli 2011 20:38

Jag Ser På Dom Nu :D
Bra Va? :)
//eliaz

 
Elin (eliwn)

Elin (eliwn)

7 juli 2011 20:49

Svar till Eliaz;

:) :) Ser på dina kortizar nu XD :D

http://www.eliwn.bloggplatsen.se

 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

9 juli 2011 20:02

jag ska se på dem! :)
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

 
Ingen bild

nioo/UjAt

10 juli 2011 11:41

Hej!
Eftersom du skriver mest om msp nu, och nästan inget om panfu, kan du inte då ändra din header till en mer moviestarplanet-header? ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards