Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin (Eliwn) - 30 juni 2011 20:15

För det första;....

  Jag är i level 4!!  



 


Eliaz Kronblad Var den som gav den sista auton, så jag kom till level 4!  Tack så mycket, Eliaz!







 

Värför inte hjälpa honom också att levla?  



_____________________________________________________________________




 

Har även idag döpt min petpet, Magic;




   

Fråga mig helst inte värför jag inte döpt henne innan...

______________________________________________________________________


Och tillsist, Veckans tema:


 

  Jag säger sådär...

Vad tycker ni? Hiss eller diss? Och värför?  




Av Elin (Eliwn) - 29 juni 2011 21:33

OBS! DETTA INLÄGGET SKULLE PUBLICERATS IGÅR, MEN JAG HANN INTE SKRIVA KLART DET... SÅ DET KOMMER NU! ^^


Hej! (...Länge sen? ;P)

Tänke göra en liten uppdatering om vad jag gjort på sistonde.  


__________ Tisdag den 28 juni (förr igår) _____________________


Typ hela förmiddagen varjag, mamma, stora syster och en kompis till mig. Och plockade jordgubbar! (Vi plockade samanlagt 30 liter, för mamma brukar göra sylt och saft av det.)  Och när man letade efter jordgubbar, så hittade man en hel del roliga;


UPPDATE! En bild på en rolig jordgubbe, skulle klistrats in här... Men av någon dum anledning, så hittar jag inte min sladd. (Som jag behöver för att kunna sedan visa bilder tagna i min mobil...) Så jag fick rita en bild av hur den ungefär såg ut, fast så blev den misslyckad ;P   

Hehe xP Och jag och min kompis kallade dom för "trillingar" (Berodde då såklart hur många det fanns)


Efter jordgubbs-plockandet så följde jag med några till stranden. (Har tyvär ingen bild därifrån, så det får bli en från google)


  

__________ Onsdag den 19 juni (igår) _______________________


Har mest badat hela dagen i vår pool, om jag ska vara ärlig.  



PS. Och; mmm... Det har varit "bu" (bad uppdate) Men på sommaren vill ni väl vara ute i värmen, istället för att sitta framför en dator?   

Av Elin (Eliwn) - 22 juni 2011 13:45

Det finns faktiskt väldigt många, men jag tar dom som jag gillar mest. ^_^


________________________Youtube-funktionen____________________


         

Här kan du lägga till dina favorit klipp från youtube, och visa för dina vänner. Såklart kan du ju även se på klippen via funktionen.


_____Hur man lägger till ett klipp__________


Börja med att gå in på funktionen. ^^  Sök sedan på det klipp du vill lägga till i "sök-rutan";


 


Klicka sedan på det klippet du ska lägga till.


 


Sedan kan du då se på klippet, genom att klicka på det. Eller lägga till det direkt, då klickar du på + uppe vid hörnet av klippet:




Klicka sedan på "OK" när en ruta kommer upp, då den säger att klippet har laddas upp!


___________Byte funktionen____________________




Med denna fukntionen kan du byta saker med en annan moviestar! ^^  (Gäller bara möbler och kläder)


___________Hur man byter med någon annan moviestar______

(OBS! Du måste vara i minst Level 3 för att kunna gör detta!)


Gå till den moviestarens profil, du vill byta med. Klicka sedna på "Anndrat" och sedan "Byt...."


 


(Sorry för dålig kvalite...)

Efter du har klickat på "byt..." Så väljer du av dina saker vad du vill byta personen med:


 


Klicka sedan på "byt" Nu är det bara att vänta på den andra moviestarens svar. 

Hoppas ni förstod! :)

 


  

Av Elin (Eliwn) - 19 juni 2011 17:50

Hej, jag såg nyss att jag hade fått en present från Jonna_sweet<3! ^^




Tack så jätte mycket Jonna! Och som det står i min vgd-ruta:


   


Vill du också få chansen att gå upp i level snabbare? (Genom att få autos) Värför inte då ge mig, eliwn en present från min önske-lista! OBS! Gäller bara till på måndag!


 


Av Elin (Eliwn) - 18 juni 2011 12:18

Har hittils 3 stycken.    

Av Elin (Eliwn) - 18 juni 2011 12:00

Kom igen! Kan det inte bara bli en "normal" sommar, med sol och BAD!? Vi som skulle snart skulle sätta i gång poolen, men vädret tillåtar ju inte det!  


Nog om det!


På Emme20 och Melker21's blogg  Så finns det en tävling där priserna är att man blir intejuvad eller så skriver dom en recencion om ens blogg!  Mer info om tävlingen, klicka på länken ovan.   Bloggen har även en riktigt fin desing!


 




































Av Elin (Eliwn) - 16 juni 2011 12:20

 


Okej inte mitt favorit tema kanske...  

PS. Sidan 22 är min film på! Plase rösta på den! Lottar ut 5 autos av dom som röstar på den, skicka ett mail så jag vet du röstat på den. ;)


Av Elin (Eliwn) - 15 juni 2011 22:07

Ikväll kommer det tydligen vara "Mån-förmörkelse" Vilket betydder att månen typ kommer bli "röd-gul" (kommer itne ihåg vf)


 


Om ni söker på google, så hittar ni säkert info om det.    Och appropå google, så kolla deras "logo" nu:


 

Man kan ändra hur man vill att månen ska se ut! ^^

 


Ovido - Quiz & Flashcards