Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Present från Jonna_sweet<3! :)

Av Elin (Eliwn) - 19 juni 2011 17:50

Hej, jag såg nyss att jag hade fått en present från Jonna_sweet<3! ^^




Tack så jätte mycket Jonna! Och som det står i min vgd-ruta:


   


Vill du också få chansen att gå upp i level snabbare? (Genom att få autos) Värför inte då ge mig, eliwn en present från min önske-lista! OBS! Gäller bara till på måndag!


 


 
 
Jonna

Jonna

20 juni 2011 09:59

Jepp! :) Jag gav inte för autosarnas skull, mest för att jag get alla i "gänget" presenter ;) Bara Solie kvar nu... ^_^

http://moviekompisar.blogg.se

 
Ingen bild

Elinor

20 juni 2011 11:03

vad är irl för något?

 
Elin, bloggägaren ;)

Elin, bloggägaren ;)

20 juni 2011 14:16

Svar till Elinor;

irl= i riktiga livet/ in real life ;)

http://www.eliwn.bloggplatsen.se

 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

22 juni 2011 09:16

Jag kommenterar alltid på din blogg eliwn för att jag älskar din blogg!! du skriver så bra!! =D
//Pingelipong
som inte kommenterar i onödan på din blogg hon gör det för eliwns blogg är bäst!! :)

http://anskuhello.blogg.se

 
Ingen bild

Inex (Emelie)

22 juni 2011 09:37

Hej Eliwn! :) <3
Jag bara undrar en sak. Jag och Pasta har ju en blogg tillsammans (petslife.bloggplatsen.se) Skulle du kunna tipsa den bloggen? Vi har typ 6-12 Besökare om dagen :S Det skulle ju också vara kul om lite flera såg vårt video-kipp, när vi snackade och det. XD Aja, hoppas du kan länka bloggen :D Om du kan det skulle jag bli JÄTTE-GLAD! Och det skulle ju vara kul om Pasta kom hem och så hade vi ganska mycket besökare. ;)
/ Inex

 
Elin, bloggägaren ;)

Elin, bloggägaren ;)

24 juni 2011 14:50

Svar till Inex/emilie;

Visst! :)

Svar till Pingelipong/annika;
Aww tack du är för gulig! <3

Ha en bra midsommar, läsare! :)

http://www.eliwn.bloggplatsen.se

 
Signe26

Signe26

30 juni 2011 21:08

ehh ska det inte handla om panfu det handlar ju bara om moviestar
snälla svara

http://url

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards