Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Fiskning av krabbor! (:

Av Elin (Eliwn) - 5 juli 2011 18:00

Följde med till stranden med några kompisar.  


 


Vi fiskade krabbor;


 


Och sedan när vi inte orkade fiska mer, så letade vi musslor. Vi krossade sedan dom, och gav det som var inuti till krabborna! (Som mat)


Ni som är lite känsliga kanske inte ska kolla på denna bilden;


 


("Maten" från musslorna  ) 


"Fajten om maten"   


 


Allmäna bilder från stranden;


   


 

Någon som hittar en krabba?  




 
 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

6 juli 2011 12:42

det där verkade ju roligt! :D
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

 
lizzie_123

lizzie_123

7 juli 2011 09:05

Har vetat om det länge att man kan ha en ikon på bloggen, så det är inte coolt längre. Haha!
Men tack för att du kommenterade, har fått mera läsare denna sommaren (23-35 per dag)
Ha en bra sommar, även om den är slut snart //Lizzie (Nora)

http://minilizzie.blogg.se

 
Ingen bild

sandracool123

8 juli 2011 22:23

Aaa jag har fått Massor va Krabbor!! i västkusten på mitt sommar land ställe... men kör inte ni krabb rejs?? ( stavning?? XD)

 
Elin, bloggägaren ;)

Elin, bloggägaren ;)

9 juli 2011 18:51

Svar till Sandracool123;

Japp vi körde det i slutet, fast vi gav hälften av krabberna till en kille som fiskade krabbor! (:

http://www.eliwn.bloggplatsen.se

 
Erika

Erika

12 juli 2011 09:27

Smakar krabbar gott,här aldrig ätit ? X-D

http://erikakasja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards