Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin (Eliwn) - 5 juni 2011 12:15

Hej, igår kväll så såg jag några avsnitt av tv-serien "Livet engligt Rosa" Och den kan jag värkligen rekomendera!  Den innehåller både musik, komedi och kärlek.


Och ett + för introsången, som är så himla bra!



Någon kanske har läst böckerna? Tv-serien är baranserad på böckerna.

 






Av Elin (Eliwn) - 3 juni 2011 19:05

Hej! Här kommer en riktigt bra låt, med Bruno Mars:



Och ja; Vidoen är väldigt sorlig.  Men själva låten är bra!    Fast ändå är texten väldigt sorlig... En mening i låten: (översatt till svenska)


"Ja, jag skulle kunna dö för dig,

Men du skulle inte göra detsamma..."

 

Men som sagt är låten bra! (För andre gången) XP

 






Av Elin (Eliwn) - 3 juni 2011 15:06

...För att jag vann tävlingen på din blogg!  Tack vare dig fick jag dessa jätte snygga hängslen:


 


(Bild kopierat från Eliaz's blogg)

 



Av Elin (Eliwn) - 2 juni 2011 10:45

Jag som trodde att det skuöle blir skräck!  


 


Aja jag gillar det ändå temat, för jag hittade faktiskt en hel del plagg:


  

Och animeringarna:


 

(Fanns en till men, jag tyckte den inte var så kul)

 






Av Elin (Eliwn) - 2 juni 2011 09:53

Denna veckans möbler/kläder:

 

 

Aww så söta!!   

Dom senaste nyheterna, som kommer hände i panfu:

 

Jaaaa, nya levels!! En "rullade robot" vore kul, haha.  

"J-a-g  e  e-n  r-o-b-o-t"

 

Ovido - Quiz & Flashcards