Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Bloggstafeten - Omröstning

Av Elin (Eliwn) - 27 mars 2011 11:30

Hello dear! Eliwn Och Filwip här!   


Åh eh... Filwip?


Aaa?


Du kanske ska presentera dig inför dom "nya läsarana" som har hittat hit till den nya bloggen?


Öhh okej...

Det är jag som är Filwip! - Eliwns coola gröna bolly. Jag fyller 2 år den 29 oktober, ni kanske tycker det är lite men i bolly år så är det normal ålder ungefär i den ålder som... Nä vad babblar jag nu om!?


Hihi...


"Hihi"? Nå ska vi presentera dom 4 finalisterna då?


Jupp! Här är dom 4 finalisterna, som får tävla om priserna att bli Veckans panda i 2 veckor + en bloggklubba:


http://minilizzie.blogg.se/ I denna bloggen skriver Lizzie_123 b.l.a om panfu, tävlingar, spel och m.m Vad som gör bloggen speciell e att den är fint desingad och att hon skriver inlägg med mycket "detaljer"


http://niooking.blogg.se/ I Nioo's blogg skrivs det om panfu, olika händelser (t.e.x Earht Hour) Hennes desing på bloggen är jätte fin och bilderna hon lägger ut är okcså fina.


http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se/ I Hirry's blogg får du veta om allt som händer i panfu, men även om vad som händer i Hirrys liv. Desingnen på bloggen är också fin!


http://pandanlina.blogg.se/ Pandlina1 skriver i sina inlägg på denna bloggen om panfu, sin vardag, veckans artist och m.m Uppdateringen är väldigt hög!


Så!   (okej det var inte så jobbigt, men smileysen är rolig! XD) Snarare var det svårt att få Filwip på arbete, eftersom han bara satt och läst bloggarna som anmält sig! =D


...  


Hihi åh skäms inte du, Filwip!


Jag skäms inte! Jag bara övar på att visla en sång till vinnaren...


Oki! =) Men nu får ni också hjälpa till att kora vinnaren! Genom att rösta här på omröstningen vid sidan av bloggen:


     

Ni har till nästa söndag ( 3 april 2011 ) Så rösta på!

 

// Eliwn och Filwip


PS. Eliwn glömde ju säga tack till alla er som anmälde er till bloggstafeten! =) Och tro inte nu att er bloggar är dåliga bara för att ni inte kom med! För ni alla är ju riktigt bra bloggare!














 
 
Ingen bild

pingelipong/Annika

27 mars 2011 11:48

det blir spännande vem som vinner! :D
//Pingelipong

 
nioo

nioo

27 mars 2011 12:36

Tjohooo!
Tack för jag fick va med!<33:D

http://niooking.blogg.se

 
lizzie_123

lizzie_123

27 mars 2011 18:29

Tackar! Delta gärna i min tävling..

http://minilizzie.blogg.se

 
Pandanhulda

Pandanhulda

28 mars 2011 13:04

Så kan man inte längre vara med??

http://pandanhulda.blogg.se

 
Elin

Elin

28 mars 2011 16:27

Pandanhulda, nepp men flera tävlingar dyker väl upp efter denna! ;)

http://www.eliwn.bloggplatsqrven.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards