Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Min fredag, i skolan =D

Av Elin (Eliwn) - 8 april 2011 16:00

Hehe det roligaste under hela dagen var nog detta:


Vi hade "beting-arbete" Och när jag blev klar med betinget så började jag på nästa veckans beting - Nämligen att skriva en saga! Jag gick då till en dator (satte mig brevid clarineten) Ijalla fall jag frågade clarineten om man fick lyssna på musik, samtidgit som man jobbade. Och det fick man! Så jag gick genast in på min blogg och satte på min nya favoritlåt - Firework med GLEE! XD (Men det var sådär bra ljud   )


Hehe clarineten hon gick också in på min blogg och lyssnade på glee låtar. Haha hela den stunden var så nice! Okej kanske inte låter som det men min dag i skolan var riktig chill! X)


Filmen vi såg på eftermiddagen var Scooby do 2! =D


Han är så cute! Fast efter ett tag så satte jag och Nora igång med att klä om våra ritböcker. Nora blev först lite arg eftersom det inte gick för henne att klä om den. Så jag fick hjälpa henne.  

Vi tog hem våra ritböcker för att sedan pynta dom, fast jag får se om jag gör det. Men när den är pyntat så visar jag såklart upp den för er!  


/Elin   




 
 
Elon00

Elon00

8 april 2011 16:32

Hej hej!!!

Oooh, vilken jätte fin blogg du har!!!
Du har jätte bra inlägg, en jätte cool och fin design, och ooh, vilken bra blogg!!

Jag har sett att du har kommenterat lite i min blogg, och det betyder verkligen allt för mig!

Jag ska försöka att kommentera lite oftare här, men jag ska definitevt försöka läsa den så ofta som möjligt!

Kram
//Elon00

http://www.smilelin.blogg.se

 
Ingen bild

pingelipong/Annika

9 april 2011 16:27

Glee är just NICE! :D
//Pingelipong

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards