Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Tamer och kycklingen (Haleys present XD) del 2

Av Elin (Eliwn) - 26 april 2011 19:00

Tjenis på er alla! Filwip här!    

Var väl dags för ett inlägg här på bloggen - Med GRÖN text! ^^

Men tyvär måste detta inlägget handla om Tamer och Haley, så det får bli ett undantag!   

Ialla fall... Jo såhär var det:


Tamer hade tjatat hela föra veckan på att han skulle gå på en dejt med Haley, och ge henne ett romatik påskägg med underbar choklad från Sw...

-Men vänta nu låter jag som Tamer!

I alla fall han skulle då gå på dejt och bla bla bla... Men jo ni vet kycklingen som Tamer innan tog hand om? Jo påskägget som Tamer skulle ge Hiley det byte jag med ett påskägg med kycklingen som Tamer tog hand om. (När Tamer inte så på såklart) Så när Tamer skulle ge sig av tog han påskägget - med kycklingen i! Såklart följde jag efter Tamer för att se hans myslyckade dejt. =P Och ni skulle sett hans min när den lilla kycklingen kläcktes ut sit huvud ur ägget! XD

 

Det som också är roligt är att Eliwn har ritat en bild av hur det hela såg ut, när kycklingen kläcktes ur ägget:


  

-Men höru! Hur vågar du lägga ut den bilden!? Jag menar så där mörk är inte min hudfärg! 

 

-Men kom igen Tamer! Eliwn ritade kanske dig bara lite arg? (På Filwip, då) dessutom är du så sött när du är arg...    ^^


-Precis Tamer! Lyssna på din kvinna!    Och det är bara att vänja sig, för du kan aldrig lite på mig när det gäller att hålla pinsama-händelser hemliga.  


- 

 

Tamer? Tamer?


Ta det lungt Haily, Tamer gör så hela tiden... Eller i alla fall han kommer att gör så, varje gång jag berättar dom senaste uppdateringarna mellan er.   


  /Filwip, Haley ^^

(och Tamer)

 
 
Emma (LolaRoose)

Emma (LolaRoose)

26 april 2011 19:22

Ny blogg: pandandakul.bloggplatsen.se
TIPSA gärna dina kompisar om du vill!

http://pandandakul.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pingelipong/Annika

27 april 2011 14:32

hur är du sååå bra att rita Eliwn????? =D
//Pingelipong

 
Elon00

Elon00

27 april 2011 16:55

Sv: Tack så jätte mycket!! :)

Din blogg är också jätte fin, man blir så glad varje gång man klickar upp den :)

Glad Påsk, förresten, i efterskott ;)

Kram
//Elon00

http://www.smilelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards