Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Shoppingen fortsätter.. =D

Av Elin (Eliwn) - 28 april 2011 17:30

Haha det börjar ju kännas som på "Gekås Ullared" XD

Men nu kan man fynda kläder till sin panda, till ett billigt pris! Och för oss "o-gp" kan vi köpa dena kläd-uppsättningen:


 

Jag köpte allt på bilden uom killhåret.    (Men jag kan rekomdera till killar, att köpa det håret! För det är faktiskt jätte snyggt!)


 

(Gammal bild)

Jag nu i panfu:

 

Blev inte sådär nöjd precis...   Men den får duga! (tills nästa gp-dag ^^)


Jag och pingelipong:

 

Pingelipong's blogg: http://anskuhello.blogg.se/

Kommer inte på mer att skriva i detta inlägget...

  /Eliwn ^^








 
 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

29 april 2011 12:56

Tack att du tipsade! :)
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards