Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Alla inlägg under april 2011

Av Elin (Eliwn) - 6 april 2011 16:48

Haha hehe hohoh hihi XD


"Hihi"? Sluta flina, Filwip det är inte kul!


Jo, det klart du tycker det också ju är kul!


Nä..


Hihihi "Sjuksyster Tamer" Så bässt!


Ja och? Jag tar ju hand om dig, som är sjuk!


Mmm men ändå tänk på ordet "sjuksyster"

1. Dom säger sjuk fast du som tar hand om mig inte äns e sjuk!

2. Du är inte en "syster" Alltså tjej! XP


Tja... Det har du faktiskt rätt i men, nä slut pratat om detta! Det är dags nog att ta tempen på dig, Filwip. Igen...


Buä... Okej då jag gapar (aaaaa)


Öm... Det är på det andra stället vi ska ta den på, ja du vet...


OKEJ OKEJ! Men skriv det inte! OK?

Jag måste dessutom gå på das... menar toa kommers! (kommer-strax)


Ok...


Åh jag hatar att vara sjuksyster åt Filwip! Är nästan lite sugen på att ge honom en läxa ja åh jag vet en läxa som han ska minnas hella sitt.... ATHJOO! Typiskt nu har Filwip smittat mig också! Grr.... Äsch det ger mig bara fler anledningar att spela honom flera spratt. Hehe...   


/Tamer (och Filwip)













Av Elin (Eliwn) - 5 april 2011 12:00

Hej! Ni som läser min blogg, kolla hit!

 

Jag hade tänkt att anordna en panfuträff! Info var vi ska träffas? Kolla på bilden nedan: ;)


   

_____________________________________________________________________


    


PS. Jag kommer såklart ta bilder från träffen och lägga upp på bloggen! Så om du kommer på panfuträffen, kommer din panda nog synas på bild här på bloggen.   

Av Elin (Eliwn) - 3 april 2011 18:33

...NIOO!    Hon vann eftersom hon fick flest röster på omröstningen, vis sidan av bloggen:


 


Och dina priser, Nioo:


1. Du blir veckans panda (en bild på din panda visas vid sidan av bloggen)

2. Din blogg blir länkad i detta inlägget, och vid sidan av bloggen.


  

Ännu en gång! TACK TILL ALLA SOM HAR RÖSTAT OCH ANMÄLT SIG! :D


/Eliwn


PS. Om ni undrar vf Filwip inte var med och presenterade vinnaren, så var det för att han tyvär är sjuk. :( Men det är tur att Tamer ta hand om honom! :)


UPPDATE! Glömde ju visa bloggklubban som jag gjort! Den får du nu Nioo:


 


Ful/fin? =) Den är såklart "inspererad" av den "riktiga" bloggklubban. ;D



Av Elin (Eliwn) - 2 april 2011 11:55

Japp! och såhär ser min avatar ut:


 


Kanske inte så snygg men aja! =P Om ni själva e medlem på spela.se så får ni gärna bli vän med mig, jag heter Elin_smile   


När jag ändå skriver om spela.se kan jag ju tipsa om ett rolgit go-kart spel!


 


Klicka på bilden för att spela det.

/ Elin_smile  ;D



Av Elin (Eliwn) - 1 april 2011 21:37

Heej, nu när talang nu är igång på fredagskvällarna tänkte jag visa ett klipp från "Britains got talent" (England version av talang)



Jag tycker detta klippet är så bra, för att det visar att man ändå har en chans osv om man ser konstig ut så är det insidan som räknas!


För i klippet tror jurin att hon kommer var mega dålig för att hon är så gammal och bla bla. Men när hon börjar sjunga... =D Kolla på jurins ansikte, ögonen bara:   


 

/Elin

PS. Jag vet att vidoen är 7 minuter lång, men om ni bara vill se hene sjunga så spola till 1:40 (efter typ 5 sekunder kommer ni se jurins "stora ögon" ;D )

Av Elin (Eliwn) - 1 april 2011 16:06

Sorry för lite trög uppdatering...

 

...Men jag har bara inte haft någon lust att blogga typ. Och jag vet att jag bara inte skrev igår men överhuvud taget! Och jag vet inte vad jag ska skriva om hehe... Men ja nu tänkte jag visa en gratis desing som man kan ah på sin blogg, om man inte vill göra en egen:


 

Kommer inte på mer att skriva nu...

/Elin

PS. Jag har INTE slutat att blogga...

Ovido - Quiz & Flashcards