Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Min vecka i skolan (hitils)

Av Elin (Eliwn) - 4 maj 2011 16:15

Dags för en liten uppdatering om vad som har hänt i mitt liv! ^^ (hitils i veckan)


Måndag

Det roligaste började nog vid lunchen... Jo det blev pyttepanna till lunch, och all vår skolans mat är inte specigelt god... Men på ett bord där vi har grönsaker så står det en skål med mackaroner och kyckling. (Kall) Så vad gör man? Jo man tar en portstion av det, istället för pyttepanna!    En tjej i min klass (heter Starshi på panfu) och jag kom på det kneppet.


På musiken sjöng vi 4 låtar, b.l.a en av från serien "Nicke och Nilla" (men mojje sjöng den)


Tisdag (igår)

Under hella dagen igår så var vi på utflykt. Där så planterade vi b.l.a ett eget träd! Själv planterade jag ett träd som heter fågelbär. En bild från google på det:


 


Sedan fick vi göra lite andra saker men det roligaste av allt var nog, när vi kom till en plats för scouter!  Och då fick vi köra en rolig hinderbana i skogen, och sedan grilla PINN-BRÖD!    Det går ut på att man får en deg som man sätter fast på en pinne, som sedan grillas framför eld.


 

(Bild från google)

Jag tyckte det var jätte gott! MEN det var för mycket salt...   


Och i bussen på väg hem så skojade jag, en tjej och några killar att man inte hade bälte på sig...    Hehe själv så på skoj klickade jag på knappen "ta av" bältet, på en av killarnas bälte. Så när någon inte hade bälte på sig sjöng man:

-***** har inte bälte! ***** har inte bälte! ***** har inte bälte. (Typ tusen gånger) ***** = Personens namn som ej har bälte xD


Onsdag (idag)

Dagen började med slöjd! (Träslöjd) Men tyvär så blev jag inte klar med min låda, jag håller på med.    Så förhoppnings vis blir jag klar nästa Onsdag. Annars så blev jag klar med "veckans beting" idag.    Och sedan den sista stunden så fjantade jag och Moa oss.   


Planer för imorgon....

Vet inte... Får se!


  /Elin (Eliwn) ^^


 
 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

5 maj 2011 14:20

det häder såå mycket roligt i ditt liv :D
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards