Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Sista inlägget för idag

Av Elin (Eliwn) - 5 maj 2011 19:45

Hej, har nyss ätit hemlagad chokladpudding:


 


Detta blir nog sista inlägget för idag... Ska nog snart stänga datorn.    Men det är ändå faktiskt dags, för jag kommer inte på mer att göra på datorn.    Men innan jag avslutar inlägget så får jag informera vad som händer för mig imorgon:


Vad jag ska göra imorgon...

I skolan så har jag hört att vi ska se filmen "Pappa polis" på eftermiddagen (för dom som är klara med veckans beting) Och det är jag... Typ, ska fråga om en grej ingick i betinget...

Sedan efter skolan ska jag och mamma handla skor. Och när jag kommer hem så får jag logga in på panfu, och hoppas på att det är gp-dag!   


Natti natti (för er som snart ska sova)

 



 
 
Sofia

Sofia

6 maj 2011 13:10

sv; tack
Kram Sofia

http://sofiasfoton.bloggplatsen.se

 
PandLina1

PandLina1

6 maj 2011 13:45

Sv; Ja, det är OK :)
Bara du inte härmar mig allt för mycket ;)

http://pandanlina.blogg.se

 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

7 maj 2011 09:38

haha det ser ut som chokladglass! :D
//pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards