Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Moviestarplanet

Av Elin (Eliwn) - 8 maj 2011 14:30

Hej! Idag så loggade jag in på msp (förkortning av moviestarplanet   ) Vanligt vis så gillar jag inte moviesar planet, men när jag spelade det nu så tyckte jag faktiskt det var väldigt kul! Bilder från när jag var inlogggad:


   Mitt favoritspel:

 

  Några av dom jag träffade:  

 

 

Jag träffade NellyStar, men jag fick tyvär inte bild på henne. :( Men hon är ialla fall jätte snäll hon med!   


Jo sedan till er som har msp, ni får gärna köpa presenter till mig (jag heter eliwn på msp) från min ö-lista (förkortning av önske-lista)


 


Och för er som köper något från eliwn, ni får som tack en aoutgraf och en bild på er moviestar i bloggen! Och jusdet, för er som inte är medlem bli det! Det är gratis och jätte kul!


 


Men som det är på panfu så måste man ha medlemsskap... Men man kan ändå köpa vissa kläder och möbler! Bra va?

   

 

 
 
Erika

Erika

8 maj 2011 19:12

Hej Eliwn! Skulle va super snällt om du var med i veckans bogg =)

http://erikakasja.blogg.se

 
Danti

Danti

8 maj 2011 20:55

Kul att du är med i veckans blogg! ^^

http://www.danti.bloggplatsen.se

 
Danti

Danti

9 maj 2011 17:14

Du vann veckans blogg! ^^

http://www.danti.bloggplatsen.se

 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

11 maj 2011 14:54

va fin du är på movie! :)
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

 
Ingen bild

cickej

14 augusti 2012 14:18

wow

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards