Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Eurovision Song Contest, Final!

Av Elin (Eliwn) - 14 maj 2011 19:15

Hej!   

Någon som ska se finalen av ESC? (Eurovision Song Contest) Själv ska jag nog se hela! ^^ (Eller om jag håller mig uppe, men det tror jag nog om jag får säga det själv.   ) 

Dom som jag ska heja på är Sverige (såklart) Och Estland. Gillar värkligen refrängen på deras låt!



Vem tänker ni heja på?


Det land som kommer vinna är jag fundersam om... Min pappa tror att Eric Saade kommer vinna.    Men jag tror nog också att han kommer komma långt upp. (Kanske inte vinna..) Men åtminstonde "topp 5" På SVT hade dom en omröstning om vem som skulle vinna:


 

Själv röstade jag på "Att han kommer vinna", eftersom min pappa trodde det. Cx Och han sa nu till mig att han själv också hade röstat på det!   


Jag får se om jag åter kommer med ett inlägg ikväll, om Eric Saade's framträdande o.s.v Om jag inte hinner ikväll så får det skrivas imorn.  

Men hitils "Heejdå"!

 

PS. Uri Geller (som är en berömd mentalist, som är ungefär som en trollkarl) han ska ialla fall gissa vem som ska vinna ESC!    Kuväret där han skrivit ner vilket land som kommer vinna, öppnas imorgon (Då det är final i programet "Fenomen")




 
 
pingelipong/Annika

pingelipong/Annika

15 maj 2011 13:08

Buu Azerbaijan vann... -_-
//Pingelipong

http://anskuhello.blogg.se

 
Daniellla

Daniellla

15 maj 2011 17:51

Tack det samma ^•^

http://mspdaniellla.blogg.se

 
Emma

Emma

15 maj 2011 20:38

HEJA IRLAND OCH FINLAND!! WOOHOO!! XD ^^

http://everythingabouthorses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards