Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Hjälp Pingoo återförena hans familj!

Av Elin (Eliwn) - 14 juni 2011 20:24

Det nya "mini äventyret" i panfu, är att hjälpa pokopetsen Pingoo återförena sin familj!


 


Som ni kanske ser så står han på karibiska stranden. ;)

 



 
 
Jennifer O

Jennifer O

4 mars 2015 01:43

Jag vet att detta budskap kan möta dig i yttersta förvåning. Men jag vill bara dela mitt vittnesbörd, mitt namn är Jennifer Osawe jag är från USA, fick jag separerade från min kärlek när ett par år tillbaka, jag vet hur det känns och det gör ont att skiljas från de du älskar. Om du verkligen älskar honom och vill ha honom tillbaka till dig, kommer du att göra något för att få tillbaka honom på ditt liv, vilket var mitt fall, jag älskar min man väldigt mycket, så jag gjorde allt för honom har tillbaka och han kom tillbaka till mig och nu är vi lyckligt liv än någonsin tidigare.

det här är min historia ... bor i USA för åren now.I aldrig trott i alla spellcasting. Jag har blivit lurad av många olika personer.Jag förlorat hoppet i dem. Min ex kvar mi. Jag var förkrossad. Jag förlorade min bästa vän job.My såg min belägenhet. När han presenterade mig för DR. Oduduwa genom dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, fick jag höra av hans arbete är free.Never trodde tills jag kom i kontakt med him.He gjorde en spell för mig. Jag återhämta alla mina pengar och min ex-älskare kom tillbaka på mindre än 75hrs.I kallades tillbaka på min plats i work.Was även främjat immediately.I kunde inte tro att en riktig trollformler där ute som bara inte betalda gratis spells.I i uppskattning efter rolln hade worked.He tar inte betalt för pengar från någon tills besvärjelsen har worked.You allt ska inte vilseledas att trollformler inte fungerar. DR. Oduduwa stava arbetet mycket snabbt och han tar inte betalt för money.You betalar bara för komponenterna i spell kommer worked.Try honom och se vad jag saying.These är de få saker han gör

* HE Återvinna Förlorad Lovers i 24 timmar.

* PENGAR RITUALS / ILLUMINATI ingå i den nya världsordningen

* REMOTE för älskare.

* ALLA TYPER stava gjutning & VOODOO ANSTÄLLD.

* Är din BOTEMEDEL ta lång tid att lösa dina problem? Detta är din chans att hjälpa snabbt.

* Få rida på NÅGON trolldom, otur & förbannelser.

* Expert i distanshealing

* Rättsfall även om de dömda [OM DET FINNS EN CHANS FÖR ÖVERKLAGANDE]

* VAD ÄR KROPPEN SVARTSJUK med relationen?

* Unfinished JOBB av andra läkare-AS-PLEASE komma till mig.

* Kommer du TVINGAD i en skilsmässa?

* HE UNDVIK otur och svartsjuka.

* FÖR HÄSTAR och spel WIN.

* HAN KAN NÅGON sluta blanda er relation.

* Vill att dina barn i ditt val

* VILL DU FAST frieri?

* Han kan rengöra MÄNNISKOR HOMES, rörelsefastigheter av otur.

* BEHÖVER DU ALLTFÖR sexuella styrka och starka erektioner.

Du kan gå till honom vad som behövs i vissa eller dela med vänner som har samma problem. detta är DR.ODUDUWA kontakt

E-postadress: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

PROVA och dela dina vittnesbörd ALLA AFTER WORK, precis som jag gör nu, tack ... och lycka till.

http://www.jennifer.com

 
Tina Bright

Tina Bright

4 mars 2015 01:44

Efter att ha varit i relation med honom i nio år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, vill jag honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, frågade Jag ser honom med allt jag har lovat, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för någon på nätet, och hon föreslog att jag föredrar att rådgöra med en spell caster som kunde hjälpa mig att kasta en trollformel för att få honom tillbaka, men jag är den typen som aldrig trott spell, hade jag inget val men prova det, jag postade spell caster via sin personliga e-postadress dr.oduduwaspellcaster@gmail.com och han berättade att det var inga problem så blir allt bra tills två dagar kommer mitt ex kommer tillbaka till mig förrän två dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, det var runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände, han ville att jag skulle komma tillbaka till honom, han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom, det var att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort ett löfte om att alla jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stava caster, DR Oduduwa som hjälpt mig med mitt problem som skiljer sig från alla de falska där, och det är gratis, han inte betalt för pengarna, du kan bara visa din uppskattning när det slutliga resultatet av förtrollningen. Vem som helst kan behöva hjälp pass hjulen är fria hans arbete, hans personliga e-post (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom om du behöver hans hjälp i relationen eller något han stavar för olika ändamål såsom (1) om du vill att ditt ex tillbaka. (2) att alltid ha mardrömmar. (3) Att främja kontoret. (4) För kvinnor / män kör efter dig. (5) om du vill ha ett barn. (6 ) Att vara rik. (7) du vill bifoga din man / fru att vara din för evigt. (8) Om du behöver ekonomiskt stöd. (9) Herbal Care (10) Om du kan kunna tillfredsställa din hustru kön önskan på grund av låg erraction. (11) Om mens vägrar att komma ut den dagen det antar eller overflow. (12) om arbetet inte betalar dina människor på grund av att du ?. (13) löser ett markproblem och få det tillbaka (14) har din familj Denny dina rättigheter (15) Låt folk läser mina ord och göra mitt liknande (16) har en låg spermier (17) Mät lös kontakta honom med sin e-postadress:.?.? dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

http://www.tinabright.com

 
Ingen bild

sätt att få tillbaka tillsammans efter uppbrott

30 januari 2016 01:39

Varit tillbaka tillsammans med min kille nu i 6 månader, alla ner till arbetet Dr Obodo gjorde för mig, skulle jag stubbon djävulen, och det tog ett tag, men jag kom tillbaka till mig, jag fick även rosor förra Alla hjärtans dag, totalt unheard of innan förtrollningen arbete !! Många, många tack Doc heredoc info: {(templeofanswer@hotmail.co.uk) (cell: +2348155425481)} ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (Eliwn) - 21 juli 2011 18:08


WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   NY BLOGG! NY BLOGG! WWW.ELIWNS.BLOGG.SE   Så därför kommer jag sluta blogg här. Och den kommer inte handla om panfu eftersom jag har tröttnat på det. Utan istället kommer den handla om Movie star planet, min vardag ...

Av Elin (Eliwn) - 19 juli 2011 16:30


 Heeej! xD    Oj värst vad den texten var stor..!   Aja...         Ville bara säga att om ni undrar värför uppdateringen kanske inte är världens bästa (änn vad den kan vara på sommaren) Sorry att jag kompicerade er med den texten...   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00

Upptäckte det inte förens nu... xD men det jag fick var;       Tack så jätte mycket, Lizzie_123!!   Eftersom du gav mig en pressent från ö-listan, så ska du få en stor feeet länkning till din blogg!!     Och en bild på din moviestar   ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 22:00


    Rätt fint va? :) jag "upptäckte" det när jag satt och väntade på att en film skulle börja... (På MSP) och då så tittade jag mig omkring, och får syn på himlen via fönstret. ^^  ...

Av Elin (Eliwn) - 17 juli 2011 17:00

Yay levlade idag! :D       ...Och dom som gav autos idag, så jag levlade;             Tack till er som hjälpt mig!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards