Elins blogg! - Om mitt liv irl, msp och lite till. :)

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin (Eliwn) - 19 mars 2011 21:19

 Sitter just nu här och skriver detta inlägg med en hand xD, och äter chips och ost-bågar med den andra.   TV:n är även påslagen, och då är det "körslaget" som är på TV:n. Hehe igenklige tycker jag att "Körslaget" typ s"ger, men när vi hade gäster för några minuter sedan ville dom se det. Haha måste säga att det såg lite roligt ut alla vi alla satt bänkade i sofforna framför TV:n   


  

(Bild på tv:n från TV4play   )


Men vänta? Åh nej nu missade jag "Smartare än en 5-klassare"! På SVT1 kl. 20.00, men aja tur att SVTplay finns ;) (Hoppas bara att avsnittet finns där)



Innan jag avslutar detta inlägget så påminer jag om att "Talang 2011" har säsongs premiär den 1 april.


  


/Elin   

Av Elin (Eliwn) - 19 mars 2011 08:56

På panfubloggen har vi röstat om vilket nytt namn Duck ska få... Ops bäst att jag kallar "D-pandan" för hans nya namn som är Nisse!   

Och tyvär så är det idag den sista dagen det är gp-dag.   

Jag såg att Pandlina1 hade gjor gp-stiler, oh jag tyckte det såg kul ut att göra så jag gör också det!   

För tjejer:

  

För killar:

  

(Gjorde dom lite snabbt... :S )

Hoppas det är okej att jag härmar dig, Pandlina1.

/Elin  

Av Elin (Eliwn) - 18 mars 2011 21:30

  


Cee lo green heter artisten som igenkligen sjunger denna låten (från början) Fast jag tycker versionen av låten Glee gör den är bättre, föresten någon som ser på Glee? Det går på onsdagar kl.20.00 på TV11, min mamma och jag brukar se det hehe... Men ja det bästa med Glee tycker jag är att dom gör om kända låtar till en annan version ,och sjunger dom själv. Jag måste säga att alla dom som är med i Tv-serien Glee, värkligen har talang för att dansa, sjunga och skådespeleri. 


  


Haha gillar att hon gör "Loser-tecknet", i namnet "glee" på bilden.   

Oj hehe nu måste jag nog stänga datorn. (bloggar mer i morgon   )


/Elin  

(Hihi börjar gilla den hära mario-svampen:  )

  

Av Elin (Eliwn) - 18 mars 2011 16:36


Haha passar väl bra nu när det är fredag idag? Åh jag bara älskar fredag, rena paradiset va?    Haha skoja   

Av Elin (Eliwn) - 18 mars 2011 16:24

Imorse när jag skulle borsta tänder så när jag borstade vid en tand så kändes det jätte konstigt! Så jag kollade vid tanden i speglen och rörde vid den och upptäkte att den var lös! Haha det roliga var att jag blev glad för det, eftersom jag typ inte har haft en lös tand på typ 1-2 år. XD Men glödjen av att jag har en lös tand är inte så hög längre, eftersom det är jätte jobbigt att äta med en lös tand, och tugga i den sidan där tanden sitter! Så nu vill jag typ helst få ut tanden i helgen.   


/Elin, med en lös tand =P

Av Elin (Eliwn) - 17 mars 2011 16:55

Heej, min kompis Clarineten ville få lite mer läsare så jag tänkte jag kunde tipsa om hennes (bra) blogg!   


  

(Klicka på bilden för att komma till Clarinetens blogg)

Så kolla nu in Clarinetens ägiga blogg! Nu! XD



Av Elin (Eliwn) - 17 mars 2011 16:45

   Hej, hehe japp nu kommer mitt första "Panfu idag - inlägg" på denna blogg!   

 

För er som gjorde "mini-äventyret" igår med Duck, vet säkert ni vad man fick och skulle göra o.s.v Lite bilder från när jag spelade "mini-äventyret" med Duck igår:

 

   

 

(Jag säger inte vad man får som belöning =P )

Bilden är kanske lite svår att förstå... :S

Appropå Duck så ska han få ett nytt namn eftersom han är med i "panfusskyddsprogramet" (Om ni inte vet vad det är så är det nog ungefär som det som Rosi  (Demi Lovato spelar) är med i (heter PPP på engelska tror jag) filmen Projekt prinsessa)

  

Klicka på bilden nedanför för att rösta om vilket namn Duck ska få på panfubloggen.

 

  

 

Och sen har det kommit (smutsiga ) kläder till panfu:

    

Såhär ser "smutset" ;) Ut på pandan och tjej-pandans hår:

 

 

Helt OK. =D

______________________________________________________________

 

/Elin (Eliwn)   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin (Eliwn) - 16 mars 2011 19:24

Hej,

Måste bara säga först, riktigt kul att ni har tittat in här. Jag hoppas verkligen att ni kommer fortsätta att kolla min blogg. Bloggen kommer fortsätta på samma inriktining som min förra blogg hade. Alltså om panfu, min vardag, tv-serier/filmer, spel. Det nya är att jag kommer blogga lite grann om sims också.


Jag kommer också ha något jag kallar "veckans låt". Kommer ihåg att jag hade det i början på min förra blogg, men slutade med det efter ett tag. Men nu är det dags för nya tag och därför tänkte jag inför "veckans låt" igen. Det går till helt enkelt att man kan se ett youtube klipp i sidan på bloggen som heter "veckans låt", varje vecka kommer jag uppdatera detta och byta låt.


På min förra blogg, hade jag en tävling som inte är avslutad än. Men såklart fortsätter tävligen på denna bloggen med. För er som inte har anmält er kan ni läsa om tävligen här: KLICKA HÄR , anmäler er gör ni genom att kommentera detta inlägget på DENNA BLOGGEN (eliwn.bloggplatsen). Ni som redan har anmält er till tävligen är självklart med fortfarande.  


/ Eliwn   

Ovido - Quiz & Flashcards